বিশেষ বাৰ্তা, ৭ জুনঃ কংগ্ৰেছৰ প্ৰাক্তন সভাপতি ৰাহুল গান্ধীৰ আমেৰিকা ভ্ৰমণৰ সময়ত ৰাম-হনুমান আৰু মন্দিৰ সন্দৰ্ভত শেহতীয়াকৈ দলৰ জ্যেষ্ঠ নেতা ছেম পিট্ৰ’ডাই দিয়া বক্তব্যক লৈ বিতৰ্কৰ সৃষ্টি হৈছে। ৫ জুনত বিজেপিক আক্ৰমণ কৰিবলৈ ছেম পিট্ৰ’ডাই নিবনুৱা সমস্যা আৰু মুদ্ৰাস্ফীতিৰ দৰে বিষয়ৰ কথা উল্লেখ কৰে। ইয়াৰ লগতে তেওঁ মন্দিৰৰ কথাও কয়। ছেম পিট্ৰ’ডাই কয় যে আমাৰ নিবনুৱা সমস্যা, মুদ্ৰাস্ফীতি, শিক্ষা আৰু স্বাস্থ্যৰ সমস্যা আছে। কোনেও সিহঁতৰ কথা নকয়। তেওঁ তেনেকৈয়ে কৈছিল কিন্তু, সকলোৱে ৰাম… হনুমান… মন্দিৰৰ কথা কয় আৰু মই কৈছো যে মন্দিৰৰ পৰা কৰ্মসংস্থাপন আহিব নোৱাৰে। এই বিষয়টোক ইছ্যু কৰি বিজেপিয়ে এতিয়া কংগ্ৰেছক লক্ষ্য কৰি লৈছে। বিজেপি নেতা তৰুণ চুঘে কয় যে ৰাম জন্মভূমিৰ সিদ্ধান্ত লোৱা উচিত নহয়, তেওঁ ইয়াৰ বাবে আদালতলৈ যায়। মন্দিৰ নিৰ্মাণৰ কাম যাতে আৰম্ভ নহয় তাৰ বাবে আদালতলৈ যায়। তেওঁ কয় যে তথাকথিত বিদেশী সংস্কৃতিৰ দ্বাৰা প্ৰভাৱিত ৰাহুল গান্ধী আৰু কংগ্ৰেছ নেতাসকলে শ্ৰীৰাম জন্মভূমিক কিয় ঈৰ্ষা কৰিছে? ৰাহুল গান্ধীৰ বিৰুদ্ধে বিজেপিৰ সাংসদ তেজস্বী সূৰ্য্যই কয় যে যিজন ব্যক্তি নিজে নিবনুৱা হয় তেওঁ আন যুৱক-যুৱতীৰ নিবনুৱা সমস্যাৰ বাবে চিন্তা কৰাৰ নৈতিক অধিকাৰ নাই। একে সময়তে এই বিষয়ত বিজেপিৰ আক্ৰমণৰ প্ৰতি সঁহাৰি জনাই কংগ্ৰেছৰ মুখপাত্ৰ সুপ্ৰিয়া শ্ৰীনাতে কয় যে পিতৰোদা জীৰ কথা কোৱাৰ আগতে আমি ৰাহুল গান্ধীয়ে কি কৰিলে সেই বিষয়ে কথা পাতিব লাগিব। তেওঁ কয় যে ৰাহুল গান্ধীয়ে বিতৰ্কক এনে এটা পৰ্যায়লৈ লৈ গৈ স্পষ্টভাৱে সমাপ্ত কৰিছে যে মানুহে পক্ষ বাছি ল’ব লাগিব। কংগ্ৰেছৰ মুখপাত্ৰগৰাকীয়ে কয় যে ৰাহুল গান্ধীয়ে গান্ধী বনাম গডছেৰ মতাদৰ্শৰ মাজত যুদ্ধৰ কথা কৈছে। কাৰ লগত থিয় হৈ আছা? আমি গান্ধীৰ সত্য, অহিংসা আৰু প্ৰেমৰ সৈতে থিয় দিছো। গডছেৰ ঘৃণা লৈ থিয় হৈ আছা, কথা নাপাতিব। ইফালে সিফালে কথা পাতি থাকিব। ‘হুয়া টু হুয়া’ বক্তব্যক লৈ বিতৰ্কৰ সৃষ্টি হয়। ছেম পিট্ৰ’ডাই বিগত সময়তো তেওঁৰ বক্তব্য সন্দৰ্ভত বিতৰ্কৰ সন্মুখীন হৈছিল। ২০১৯ চনৰ লোকসভা নিৰ্বাচনৰ সময়ত তেওঁ ১৯৮৪ চনৰ শিখ বিৰোধী দাঙ্গা সন্দৰ্ভত বিবৃতিত কৈছিল, ‘মই এই বিষয়ে নাভাবো, এয়াও আন এক মিছা। এতিয়া ১৯৮৪ চনৰ কথা কি ক’ব? যোৱা ৫ বছৰত আপুনি কি কৰিছে? ৮৪ চনত যদি ঘটিছিল তেন্তে ঘটিছিল। কি কৰিলা?’